כיצד לשנות את הרגלי הבזבוזים שלך

דמיין עולם שבו אתה יכול להרשות לעצמך לקחת את החופשה המושלמת ההיא, לשלם עבור מכללת הילדים ולתת באופן שערורייתי לאנשים בקהילה שלך. זה חלום נחמד, לא?

 

החדשות הטובות הן שזה לא צריך להישאר חלום. שינוי רק כמה מהרגלי ההוצאות שלך יכול להעלות אותך בדרך המהירה להפוך את מה-אם אלה למציאות.

 

כיצד נוצרים הרגלי כסף?

עבור כל אחד ואחת מאיתנו, הבחירות היומיומיות שלנו מצטברות עם הזמן. קח רגע לחשוב מאיפה נובעים הרגלי ההוצאות שלך.

 

כיתת הכסף שלך

כך אני מתייחס לאופן שבו למדתם על כסף שגדל. תאמין או לא, בחרת הרבה, בין אם זה לימדו אותך בכוונה ובין אם לא. האם המשפחה שלך הייתה חסכנית או קלת דעת? כמה הוריך דיברו על כסף? האם מתן עדיפות בביתך? כיתת הכסף שלך בהחלט השפיעה על הלך הרוח שלך סביב כסף היום.

 

האישיות שלך

כשאנחנו מסתכלים על כיתות הכסף שלנו בילדות, זכור שכולנו מחוברים אחרת. התשוקות, הפחדים והחלומות שלנו שונים. גם אם היו לך אחים שגדלו באותו בית, ואפילו אם היו לך חוויות חיצוניות דומות, האופן שבו תפשת והפנמת את החוויות האלה יכול להיות שונה מאוד. זו הסיבה שאולי יש לך הרגלי כסף שונים מאוד מבני המשפחה האחרים שלך. אם אתה רוצה לחפור באישיות הכסף שלך, היכנס לחידון החדש שלי!

 

התקשורת והתרבות

אנחנו מופגזים באלפי מודעות על בסיס יומי. החברות שרוצות שנקנה את הדברים שלהן יוצרות מודעות בצורה כזו שגורמת לנו להרגיש שאנחנו לא מספיק טובים עד שיהיה לנו את הדבר שלהם. וחברינו לא יחשבו שאנחנו מספיק טובים אלא אם נוכיח שיש לנו את כל הדברים – הבית המושלם, החופשה החלומית, הפיג'מות התואמות לחג המולד – באינסטגרם, נכון? רמת חיים דמיונית זו שאנו מחזיקים את כולם בתרבותנו יצאה משליטה.

 

2 הרגלים שמוציאים היום להפסקה

להלן חמישה הרגלי הוצאה נפוצים שעליך לשבור אם ברצונך לממש את חלומותיך:

 

  1. הוצאות ללא תוכנית

אם אין לך תקציב חודשי, הכסף שלך ייעלם, ולא תדע לאן הוא עבר. אתה תהיה כמו האמריקאי הממוצע: שבר. יותר מדי אנשים חיים יותר ממה שהם מכינים ומשתמשים בכרטיסי אשראי כדי לכסות את ההבדל. אבל כשיש לך תוכנית במקום לחיות בפחות ממה שאתה עושה ולחסוך ליום גשום, אתה לפני המשחק.

 

  1. תשלום עבור נוחות

אני אשם כמו כל אחד בכך שרץ דרך הכונן ב- Chick-fil-A כי זה קל (וגם, כאילו, כל כך נהדר). אבל כשאנחנו משלמים על הנוחות כל הזמן, אנחנו נותנים לכסף להחליק בין האצבעות. אז עצרו וקחו את הזמן לבחון את עלות ההזדמנות של כל אותם צ'יפס וופל!

 

מאמר זה נכתב על ידי ג'מיקס- אתר הקופונים הגדול.